Friday, November 5, 2010

tika & saat ini...

hmm...lau tgok pd title post ni..nmpk cm lirik lagu kumpuln medicine, tika dan saat ini...tp ni kisah aku....tika & saat ni...aku diuji...waaahhh!!!

Ya Allah Ya Tuhanku...
Aku redha dgn ujian yg KAU beri padaku...
tp ku mohon padaMu Ya ALLAH....
kuatkanlah aku...
kuatkan diri aku...dalaman dan luaran...
hati dan fizikal...
aku mohon padaMu ya Allah...
KAU lah tmpatku meminta...
tempatku mengadu...
tiap saat n ketika...
hanya padaMu ku memohon...
tabahkan hatiku ini.....
Amin....

ALLAH  hanya menguji hambanya yg tabah sahaje...kn..
jd aku kene kuat tempuhi sume ni...


saat ni...musibah banjir jd kt perlis ni...
jln byk ditutup...
xtau la bas blh jln x...
aku nak balik 2 3 ari lg ni....
kt tgn 1 sen pon xde...
duet kt ATM x dpt nk amek..
mesin rosak...
exam x abes lg...ade lg 1 paper...
aku kene kuat harungi sume ni...
doakan aku....supaye dpt tempuhi ni dgn ikhlas......

andai tiada yg temani aku saat ni...aku x kisah...
sbb aku tau .ALLAH sentiase bersama aku......

syukur padaMu ya ALLAH!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment