Saturday, October 9, 2010

10-10-10~!!!


tarikh arini...10-10-10...hmmm ade ape ngn arini....
sbnrnye..aq x hepy mlm ni....ase sedih yg amat sgt...sbb???hmm...tah la...ni la kot sbb2nye...
1:..kisah idup 1 psgn ni...yg hubungn dy hmpir musnah...tp aq lak yg sedih sgt2....
aq da mule syg kt dorg...wlupon bru skali jmpe...ble hal ni jd..aq dpt taw terus ngalir air mate....n time aq solat,,doakn dorg...pon ngalir air mate...mudah2an..hubungn dorg kmbali pulih cm slalu...amin....
2:...aq ase sedih sgt law ade org kcau hubungn aq ngn org yg aq syg..ya Allah...lindungi kami...kuatkn hati aq....satukan aq dgn die...amin...kpd individu2 kt luar sne...tolonglah..jgn hncurkn hubungn ni....aq syg sgt2 kt dy...
3:..sakit pale yg amt sgt...bdenyut2 ase...blh kiri je...smpai gigi n telinge pon skt...pastu ibu jari pedih cm tmsuk selumbar..pdhal xde pon...n perotku...da 3 ari x ok...muntah2...huh...mcm2 skt daa...
4:...assgmnt oo assgnmnt...blekah kau mau siap,..huhu..
5:...R.I.N.D.U.....kt sape???kt ........hehehe
6:..nk luakn ati ngn lirik ni....

...Aku inginkan diri mu,,datang dan temui aku....
kan ku katakan padamu,,aku sangat mencintai dirimu...
Aku iginkan dirimu,,datang dan temui aku..
kan ku katakan padamu,,aku sangat mencinta........



No comments:

Post a Comment