Friday, October 22, 2010

hati&mati

ya Allah ya Tuhanku..aku terlalu lemah untuk ujian ni...aku tak mampu ya Allah...aku sayngkan dia..
ape salah aku pada keluarge die..npe dorg bencikan aku...nape dorang x blh terima aku....hina sgt ke
aku...ape salah aku...apa slh fmly aku..hina sgt ke kami...aku org islam..bkn kafir...aku xblh hidup tnpe die..aku betul2 perlukan dia..
aku tak tau lagi mcmane nak tahan perasaan aku...rase mcm dibunuh...
mmg hati aku dibunuh skrg ni....smpai kering airmate...ya Allah..tlglah aku...aku mohon sangat..jgn pisahkan aku
ngn org yg aku sygkan..bukalah pintu hati keluarga dia...aku tak sanggup kehilangan dia...mlm ni, ble dia ckp pasal hal ni...nafas aku tersangkut...sesak sgt....ya Allah...satukan kami..lembutkan hati ibunya utk terima aku...aku xsanggup hdup tanpa dia...aku sayang sgt kt dia..aku tak tahu mcmane lg aku nk buat...
ya Allah...Kau satukanlah aku dgn dia...satukan kami ya Allah....

No comments:

Post a Comment