Tuesday, August 30, 2011

raye vs merdeka!

30 ogos 2011 bersamaan 1 syawal merupekan arii raye taun ni......
cam biase...bile raye sume bkumpul ngn keluarga masing2......tp taun ni abg n akk2 aku ramai 
yg raye umah mertua.... btw...adk aku dpt cuti n raye kt umah ni....syokk!!..rindu kt dy...kirenye...
 just 6 dari 12 org ank bapak aku yg ade time pagi raye.... cucu lak..2 org je...huhu...jimat wet raye..
hik3.... tp ptg tu abg aku blk....bawak somting yg berst....fuyoo...mercun tu...gempak gile maen...
kire nk smbot merdeka la...tp men dlm kol 9 mlm...orait la tu kn....yg plg best mercun merdeka r...syok3....bapak aku lak..beli bunge api...banyak gilee...utk cucu2 katenye...tp makcik2 pd 
cucu dy yg main...hak3.....syok!...mmg best raye...tp dlm keseronokan tu...aku still lg rase kosong 
dlm hati.... sbb aku rindukan "dy"...rindu sgt... ase mcm dy cube mnjauhkan diri dari aku je....
hm...satu hari nnt...bile aku dah xde...baru dy perasan kot...xpe la...moge dy hepy kt sane...bahagia
 bersama keluarga, sedare mare, n kawan2 kesayangan dy....... dah2 nurul...xyah nk sedih2.... 
n skang kene tumpukan kenduri kawen abg aku..yg akn berlangsung pada 3 september ni...
moge sumenye berjalan dgn lancar.... n moge dy dpt dtg pd hari tu.... 
sgt berharap.....
gamboo ari rayee...




No comments:

Post a Comment