Wednesday, September 14, 2011

kehilangn..

x semue yg kte syg akn selalu ade dpn mate kite.... tp yg pasti...sume yg kite syg...akn sentiase ade kt hati kite...

yg paling aq syg : mok namenye...sbb dy gemok..n sgt cumill :

kiri itam..n kanan tompok... 2 2 ni agk nakal...tp aq mmg suke ngusik dorang ni...comel kn... :(

tompok tertidur lps keletihan bermain...kelakar sgt time ni...tgn dy still cakar2 aq..tp mate da terpejam... rindunyee

comel kn....

itm ni ikot bake bapak dy...  n pangai pon cam bapak dy...nakal sgt2..suke ngusek yg lain... 

comel kn mok tdo... mnje sgt :(

satu-satunye betine... kelabu..mnje n lincah...tp dy baik...

huh... sedih gile..xsmpai 2 bulan pon dorang berempat hidup... dah pon menemui ajal... 
aku kehilangan 4 ekor ank kucing dlm mase yg terdekat..... ibu kuceng tu...kehilangan 4 ekor ank 
dlm mase terdekat.... xtau cne nk ckp... aq betol2 sygkan ank kuceng tu sume.... tp nk wt cane... 
Allah lebih sygkan dorang... aku smpat gak amek gmbar dorang time dorang masih hidup... 
xsangke, tinggal kenangan je sume ni... mok, kelabu, tompok n itam dah xde :(  harap dorang bahagia kt 'sane'... belakang rumah aku da jadi tanah perkuburan kucing lak... da banyak tanam kucing kt sane... 
miss u all sgt2...  aku sunyi sgt lepas dorang  mati... xde sape tahu... sbb hati aku... cume aku dan Allah swt yg tahu...  sebenarnye jasad mok kitorang x jmpe lg... tp mmg da yakin dy da mati... mok kuceng kesayangan aku...smpai skrang aku still berharap dy muncul dpn mate aku... dy manje sgt2...  da byk kali aku mimpikan dorang..  
mok, tompok, itam n kelabu... aku rindukan korang sgt2 tw... korang  la teman aku yg paling setia... sentiase ade ngn aku... time korang hidup  but not now :(

No comments:

Post a Comment